Scary shit

Denna tanke har funnits hos mig väldigt länge nu. Att så fort en känd människa trillar av pinn, så följs den snart under de följande 3-7 dagarna alltid av en annan känd person.
Detta är lite märkliga sammanträffanden tycker jag.

Nyss dog Anna Nicole Smith, tätt följd av Johanna Sällström, idag är Lars Orup död. Det är som om de in i det sista ska tävla om spaltutrymmet?

Betänk detta noga, men om ni ser tillbaka så kommer ni se mönstret. Jag skulle fan vara rädd för att vara kändis. Man skulle ju bli orolig att "nu är det kanske min tur" när nån annan plötsligt kolar.
Är det bara jag som funderar kring dessa sammanträffanden?

Kommentarer
Postat av: Gud

Det finns för många kändisar, jag måste ta kål på några lite då och då. Det blir lätt så att de dör väldigt tätt inpå varandra. //Gud (du kanske känner mig bättre som Filip)

2009-01-07 @ 18:00:13
URL: http://godhatessweden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0