Visste ni det?

Jag behövde starta om, jag håller på att ta med det vi hade Amanda och tänkte börja springa ifrån dig så långt det går.
Ett start som jag aldrig ville skulle ske, du var mitt allt.
Till och med en av dom bästa i mina ögon & som jag trodde var min framtid var en bedragare.

En ny blogg, ett nytt start. Dock kommer jag gå tillbaks till min gammla senare.
Detta är tungt och trasiga johan skriver.
Ni har säkert läst min andra blogg..
Jag kommer försöka vara glad för eran skull.



Under min tid som jag har spenderat på en person som jag trodde jag skulle dela mitt liv med.
Ni får fan tycka att jag är knäpp.
 Men ni är dom som vet hur jag är topp till tå och jag skulle aldrig inbilla eller ljuga  om något sådant så stort..
Nu visade sig person sitt riktiga jag och jag trodde aldrig i hela mitt liv att hon var så.
Detta sår kommer ta några månader.. om inte mer..
Jag har slösat en halv termin på att försöka få tillbaka oss, för jag har aldrig velat att det ska ta slut.

Ni vet att jag var lycklig då, jag har alltid velat visa er att jag också kan vara lycklig.
det 11 månader jag hade med henne så var jag inget annat än lycklig ovasett våra bråk.
Nu har detta besked som sagt kommit och det dödade mig lika mycket som alla andra gånger.
Och ska jag vara ärlig så har jag inte gråtit såhär mycket på länge.
Nu när jag kollar på klockan så är klockan 2 minuter i 8 på morgonen.
Jag gråter floder och jag önskar att allt var som då..



Niklas. Du och jag som sitter och lirar/pratar via skype dom 2 senaste dagarna,
du vet att jag mår dåligt och jag skäms över att köra en pokerface, det gör mot er alla..

Men jag har aldrig velat att ni ska må dåligt för att jag mår dåligt.
Jag vet att ni känner av det.
Ibland känns det som jag är för mycket..
Den dagen vi hade fest hos marcus och jag grät tårar var för att jag visade egentligen hur jag kände..


Och Fredrik som hörde något som jag egentligen inte ville att någon skulle veta..
Jag ska vara ärlig så har jag haft självmordstankar..
Inte för att jag vill lämna er utan för att jag tycker inte att jag är värd att förlora det jag har förlorat..
Jag kommer aldrig lämna er, ni finns i mitt tänkade och mitt hjärta förevigt.
Mina bröder.
Jag mår allmänt sämst nu och jag kommer göra det ett bra tag.. Kanske för att jag är olyckligkär?
Jag har aldrig velat dra ner er i mitt skit..

Som ni är där för mig vill jag vara för er.
Ni har alltid varit ljuset i mitt liv. Och jag hoppas att jag kan lita på er tills den dagen jag dör.


Julle:            Du ställer upp, dock så känner jag dig inte så bra. men jag behöver  dig.

Marcus: 
      Du är min broder till döden. Du är en del av mig.

Niklas:   
       Du är också min bror till döden. Du får mig att tänka på annat.

Filip :   
          Lika så är du min bror. Du anar inte hur mkt du betyder.

Fredrik:
        vi är dom som tjafsar mest, och det är lite spänt just nu
                         Men fan älskar jag dig. En bror jag alltid kunnat lita på.

Alla minnen med er alla, som är helt underbara..
Och jag älskar er väldigt mycket.


Jag värdesätter inte er och jag skulle aldrig kunna byta ut er.
Ni är mina hjältar, ni är mina förebilder till en bättre johan..



Jag var en bra johan. Men fan att kärleken ska sabba det.
Men ibland kan jag känna mig så jävla liten för allt ni har gjort och ställt upp.
Känns inte som jag är tillräcklig. Men jag skulle kunna dö för er. Där är sanningen.

Sen så vill jag säga att jag förlora en, som jag älskar väldigt mkt. Jag förväntar mig inte att vi ska fixa
det vi hade och våran vänskap.. Men fan vad jag älskar dig kimmie.
Du är systern som jag aldrig hade. Men jag hade dig!.. nu har jag inte dig lillasyster..
Jag kan inte mer än säga, jag saknar vår vänskap och jag saknar dig.
Du är obeskrivligt fin syster.



Jag önskade att jag mådde bättre.
Jag önskade att jag kunde va lycklig utan det som har hänt.

Nån dag kommer jag klara det och då har jag fru & barn.

Vi 5 grabbar hemmafest hos mig med våra sambosar/fruar i framtiden
Våra barn som spelar våldsamma spel medans vi
vuxna grabbar sitter i soffan och tar en bira och snackar om livet medans frugorna snackar skitsnack på andra sidan  av soffan.


Jag hoppas att vi upplever det tillsammans..


Det jag alltid velat är att ni ska vara lyckliga, och ha det bra.


 Roen,         Fred,       Jull,       Malle,              Fill.         Jyh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0